Info@Afragraphic.ir
0912 22 460 22
خدمات طراحی و چاپ افراگرافیک

چاپ کاتالوگ رنگی|چاپ بروشور رنگی|چاپ کاتالوگ 4 رنگ

چاپ کاتالوگ رنگی | چاپ  بروشور رنگی

چاپ کاتالوگ رنگی

چاپ کاتالوگ‎ها‎ بر روی کاغذ‎ها‎ی مختلف و با اشکال متنوعی قابل اجرا می‎باشد. مسئولیت قانونی کنترل اعتبار مجوز چاپ آگهی یا هر نوع اوراق تبلیغاتی برای مؤسساتی مثل آموزشگاه‎ها‎، شرکت‎ها‎ی خدماتی، شرکتهای انبوه‎سازی، مراکز درمانی و بهداشتی و ... که نیاز به اخذ مجوز چاپ آگهی از ارگان مربوطه دارند، برعهده متقاضی است.
درج اطلاعات و راهنمایی صحیح به مخاطبان شامل مشخصات فنی، خدمات ارایه شده، قابلیت‎ها‎ی خاص بر روی کاتالوگ الزامی است. چاپ تصاویر همراه با متن نوشتاری در کاتالوگ میزان تصمیم گیری و انتخاب صحیح را برای مخاطب سهل و آسان می‎کند. چنانچه طرح، برای چاپ افست آماده سازی نشده باشد، شامل هزینه نظارت ‌فنی نیز می‎شود.

 چاپ افست کاتالوگ

افست نوعی چاپ براي انواع چاپ كتاب، چاپ مجله ، چاپ بروشور و چاپ كاتالوگ و ... است که بر روي كاغذ و با تيراژ بالا با کیفیت بالا صورت می‎گیرد. برای چاپ افست کاتالوگ از مدل رنگ CMYK استفاده مي شود و هر رنگ به صورت جداگانه بر روي كاغذ چاپ مي‎گردد، و کاتالوگ با وضوح بهتری چاپ می شود که این امر به چندین دلیل می‎باشد:
عدم وجود آب در ماشین و استفاده از مرکب مرغوب افست ضدآب، رنگ‌های چاپ شده دارای جلا و شفافیت بیشتری هستند. 
به دلیل استفاده از کنترل‌های کامپیوتری مرکب در چاپ افست، رنگ‌های مورد نظر به سرعت بر روی کاتالوگ منعکس می‎شود به همین خاطر هیچ نیازی به کنترل بر روی هم خوردن رنگ‎ها‎ وجود ندارد.

 مراحل چاپ کاتالوگ

طراحی کاتالوگ: که باید نکات مهمی در آن مد نظر طراحان قرار بگیرد.
صفحه بندی صحیح و استاندارد: به این معنا که قبل از چاپ، کاتالوگ باید به گونه ای طراحی شود که پس از آن در مرتب کردن صفحات مشکلی وجود نداشته باشد.
 چاپ کاتالوگ 4 رنگ: مهمترین نکته در چاپ کاتالوگ، استفاده از رنگ‎ها‎ی باکیفیت می‎باشد و اگر رنگهای نامرغوب استفاده شود، رنگها را نمی‌توان بدرستی بر روی هم قرار داد که نتیجه نهایی یک کاتالوگ بی‎کیفیت خواهد بود. 
استفاده از روکش: روکش موجب درخشش کاتالوگ می‎گردد. انواع روکش عبارت است از: سلفون مات سرد، سلفون براق سرد، سلفون مات حرارتی، سلفون براق حرارتی، UV مات، UV براق.
صحافی: در مرحله نهایی صحافی کاتالوگ صورت می‎گیرد که در آن باید برش لبه‎ها‎ی دقیق به گونه‎ای که لبه‎ها‎ دقیقاً بر روی هم قرار گیرند، صورت پذیرد.

1. شروع از قیمت پایین

بهترین شرط بندی شما برای صرفه جویی در پول درهزینه کم چاپ بروشور است برای انتخاب یک ارائه دهنده تبلیغ در حال حاضر ارائه می دهد که و قیمت پایین است. اما به یاد داشته باشید، ارزان تر همیشه به معنای بهتر نیست. 

2. اندازه های استاندارد

اندازه های استاندارد چاپ اغلب ارزان تر است، اندازه چاپ سفارشی برای بسیاری از محصولات، بسیار بیشتر از اندازه چاپ استاندارد میباشد! 

3. نوع خط تا

 

طراحی کاتالوگ

 

چاپ کاتالوگ رنگی|چاپ  بروشور رنگی|چاپ کاتالوگ 4 رنگ

 

چاپ بروشور رنگی

چاپ بروشور رنگی نوعی تبلیغات چاپی است که هدف آن ترویج اطلاعات یا تبلیغ یک محصول یا خدمات است طراحی بروشور مستلزم شناخت اصول اساسی این نوع از گرافیک است. بروشور همچون دیگر انواع موارد تبلیغاتی ، به یک مفهوم و محتوا نیاز دارد که به هم پیوند بخورند.بروشور براساس نوع طرح می تواند ساده و یا حتی تک رنگ باشد که بر روی یک قسمت کاغذ سفید چاپ شده است یا طرح های چهار یا پنج رنگ پیشرفته که بر کاغذهای گلاسه یا گران قیمت چاپ می شوند. شکل و اندازه بروشور بسیار متفاوت است . رایج ترین بروشورها معمولاً سه لتی و با ابعاد ۲۷×۲۱ سانتیمتر است و یا چهار لتی ۳۵×۲۱ سانتی متر. برخی از بروشور ها از قطع بولتن یعنی یک لتی ۴۲×۲۷ سانتیمتر استفاده می شود زیرا باید اطلاعات را بیش از اطلاعاتی که در قطع استاندارد جای می گیرد، در خود جای دهد. بروشورها نقش اطلاع رسانی دارند و به عنوان حاملی برای معرفی، شرح حال و تبلیغ محصول استفاده می شود. بروشورها وسیله ای مناسب برای تبلیغ و اطلاع رسانی به مخاطبین خاص درباره کنفرانس و دیگر رویدادها است یا صرفاً می توانند آموزشی باشند و اطلاعاتی درباره بهداشت عمومی یا مطالب عمومی نظیر این به مردم بدهند.

نکاتی که باید پیش از شروع طراحی بروشور مدنظر داشت:

۱- موضوع یا هدف این بروشور چیست؟
۲- مخاطب کیست؟ اگر بیش از یک مخاطب وجود دارد، شاید بخواهید که چند بروشور طراحی کنید.
۳- مشتری چگونه از این محصول یا خدمات استفاده خواهد کرد؟
۴- چه اطلاعاتی در متن باید لحاظ شود ؟
۵- چه کسی متن آگهی را خواهد نوشت؟
۶- پیام چیست؟
۷- برای ارائه پیام ، میزان اطلاعاتی که باید در متن جای گیرد و مخاطب کدام قطعی از همه مناسبتر است.
۸- آیا می خواهید برای جذاب تر کردن جلد بروشور از تصویر استفاده کنید یا می خواهید از یک عنوان چشمگیر استفاده کنید.
وقتی یک بروشور طراحی می کنید – و یا هر نوع آگهی چاپی – جامعیت و سادگی، کلیدهای اصلی طراحی موفق است. عنوانهای اصلی و عناوین فرعی باید در آگهی منسجم و یکپارچه باشند و باید در قیاس با متن آگهی متمایز و متفاوت باشند. اگر از قلم های مختلفی است بهتر است که شکل قلم ها با هم همخوان و سازگار باشند.

 

کانون تبلیغاتی افراگرافیک ارائه دهنده خدمات حرفه ای چاپ کاتالوگ در تهران

  آدرس: تهران-میدان انقلاب-خ آزادی- خ اسکندری-نبش کلهر-دفتر افرا گرافیک

 66912056  66562677 66120698   09122246022

 





لینک های مرتبط



نظــرات شما


نام :
وب سایت :
ایمیل :
پیغام :  







تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت طراحی و چاپ افراگرافیک  می باشد.