Info@Afragraphic.ir
0912 22 460 22
طراحی لوگو و آرم

طراحی لوگو

شاید لوگو یک تصویر ساده و کوچک باشد ولی حرف‌ها‌ی بزرگی دارد. هویت و فعالیت یک مجموعه را می توان در طراحی لوگو یا نشانه ی خوب به تصویر کشید . لوگو ، نشانه ، یا همان آرم تجاری از عوامل مهم و بزرگ ارکان تبلیغاتی و گرافیکی در دنیای مدرن امروزی می باشد و طراحی لوگو حرفه ای و خلاقانه می تواند برند را در ذهن مخاطب ثبت کند . پایه فعالیتهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی یک مجموعه از لوگو یا آرم شروع می شود. لوگو شرکت نماد مجموعه است و همه جا دیده می شود ، روی محصولات، بسته بندی ها، در بیلبوردهای تبلیغاتی ، غرفه های نمایشگاهی و خیلی جاهای دیگر. ارتباطی که انسان ها از طریق تصویر با یکدیگر برقرار می کنند بسیار فراتر از هر زبان و گویشی هست.پس وقتی یک آرم ، لوگو یا نماد طراحی اصولی و خوبی داشته باشد ماندگار می شود و همیشه در ذهن مخاطب می ماند. مانند لوگو شرکتهای معروف مثل مک دوناد، کوکاکولا، نایک، بی ام و، مرسدس بنز و خیلی دیگر از شرکتهای بزرگ دنیا.

شاید سایتها و نرم افزارهای زیادی برای طراحی لوگو وجود داشته باشد ولی اولا همانطور که شما به راحتی می توانید به آنها دسترسی داشته باشید دیگران نیز می توانند ضمنا اینکه هیچ نرم افزار و سایتی نمی تواند جای ایده و فکر یک طراح خوب با مهارتهای گرافیکی بالا را بگیرد.

 

طراحی لوگو و آرم

پس با توجه به اهمیت موضوع برای طراحی لوگو :

  •  باید شناخت کاملی از فعالیت آن مجموعه داشته باشیم تا بتوانیم پل ارتباطی خوبی بین مخاطب و آن شرکت ایجاد کنیم تا باعث ماندگاری در ذهن مخاطب گردد.
  •  باید لوگو یا آرم شرکت های رقیب ، به دقت بررسی گردد تا بتوانید از رقبای خود متمایز باشید.
  •  طراحی لوگو باید به ساده ترین صورت ممکن باشد. تا در کوتاهترین مدت بیشترین ماندگاری را در ذهن مخاطب داشته باشد.
  •  طراحی لوگو حرفه ای باید یک ایده خلاق داشته باشد و بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد.
  •  رنگ لوگو مطابق با رنگ سازمانی شما طراحی گردد.
  •  طراحی لوگو به صورتی باشد که قابلیت استفاده بر روی اشیاء مختلف را داشته باشد.

 

 طراحی انواع لوگو یا آرم 

  •  لوگوهای تصویری لوگوهایی که ساختار اصلی آنها فرم و تصویر می باشند.

در طراحی لوگو تصویری نمادها، شکل ها و المانهای مرتبط با فعالیت آن شرکت یا مجموعه پایه اصلی طراحی لوگو یا نشانه را تشکیل می دهند. مثل لوگوی یونیسف، لوگوی شرکت اپل، لوگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران.

  • طراحی لوگو با ساختار متن ( تایپوگرافی) که ساختار اصلی آن متن می باشد و با تغییر روی فرم حروف لوگو یا نشانه ساخته می شود. در این نوع از طراحی باید دقت شود حروف به طوری طراحی شود که خوانا باشد.

در این نوع از لوگو با استفاده از فونت نام برند ، شرکت یا سازمان طراحی می شود. در این نوع از طراحی لوگو با تغییر ساختار شکل فونت و یا ساختن یک فونت جدید، کار طراحی می شود. مانند شرکت والت دیزنی، کوکا کولا، سونی، زمزم

  •  لوگوهای ترکیبی که با ترکیب تصویر یا با حروف ساخته می شود.

 

هزینه طراحی لوگو

هزینه طراحی لوگ و، آرم یا نشانه  در شرکتهای تبلیغاتی متفاوت می باشد.گروه مشاوران طراحی افراگرافیک همواره سعی داشته است با قیمت مناسب و کیفیت عالی طراحی لوگو ، رضایت مشتریان خود را جلب کند و تا حد زیادی بر این مهم دست یافته است.

از این رو شرکت افرا گرافیک با سالها تجربه و تیم حرفه ای و تخصصی طراحی خود ، شما را در این مهم یاری می نماید.

 

روند اجرا و طراحی لوگو در کانون تبلیغاتی افرا به این صورت می باشد که:

در ابتدا شرکت کارفرما پس از مشاهده و مقایسه نمونه کارها شرکت طراح ، سفارش خود را از طریق تکمیل فرم قرارداد به ثبت می رساند. سپس طراحی اتودهای اولیه آغاز می گردد.

بعد از مشاهده طراح های اولیه و تبادل نظر کارفرما با طراح و اعمال تغییرات توافق شده روی طرح لوگو یا طرح ها اجرای دقیق طرح نهایی و تائید شده صورت می پذیرد.

تلاش مجموعه این است که شما را با ارائه مشاوره و خدمات حرفه ای مطلوب، در راستای اعتلای نام، محصول و خدمات شما عزیزان گامهای موثرتری بردارد و ثابت نماید که تبلیغات، سرمایه گذاری است، نه هزینه.

نمونه کار ها

طراحی لوگو و آرم افراگرافیک
طراحی لوگو و آرم افراگرافیک
طراحی لوگو و آرم افراگرافیک
طراحی لوگو و آرم افراگرافیک
طراحی لوگو و آرم افراگرافیک
طراحی لوگو و آرم افراگرافیک


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت طراحی و چاپ افراگرافیک  می باشد.