Info@Afragraphic.ir
0912 22 460 22
خدمات و مطالب آموزشی

چاپ نشریه|طراحی و چاپ نشریه|طراحی نشریه

چاپ نشریه و طراحی نشریه

 طراحی و چاپ نشریه ، قیمت چاپ نشریه

 تعريف مجله بدين قرار است : «مجله، نشريه اي است كه براي روشن كردن افكار مردم در زمينه هاي مختلف اجتماعي، سياسي، علمي، فني يا ادبي و ترقي دادن سطح معلومات مردم و نشر اخبار و اطلاعات و مطالب عام المنفعه و انتقاد و اصلاح انديشه در امور عمومي، به طور منظم و در زمان معيني منتشر مي شود». اولين ارزش و اهميت مجله، ظاهر آن، مانند : عكسهاي رنگي، كيفيت كاغذ، تصوير پردازي استادانه و استفاده از رنگ و…. است كه كل اين مجموعه در صفحه آرايي گنجانده مي شود. صفحه آرايي عبارت است از طرح ريزي براي يك صفحه يا گروهي از صفحه ها. عناصري در صفحه آرايي به كار گرفته مي شوند كه كار برد هر كدام از آنها پيرو اصول و قواعد مخصوصي است، هر چند كه در مجموع ذوق و سليقه هنرمند نقش غيرقابل انكاري در صفحه آرايي تخصصي و جذاب دارد. نام مجله، قطع، رنگ، عكس، طراحي صفحه ها، تيتر و سوتيتر، ستون بندي و انتخاب حروف، از جمله عناصر مهم صفحه آرايي يك مجله به شمار مي روند.

 

چاپ نشریه

چاپ نشریه - چاپ نشریه نسیم کودک

 چاپ نشریه داخلی 

 چاپ نشريهچاپ نشریه ، مي‌تواند نقش موثري را در ايجاد ارتباط متقابل و متعادل بين بخش‌هاي مختلف يك سازمان ايفا نمايند و فرصت‌ مناسبي را براي تشريح و تبيين اهداف سازماني و جلب مشاركت پرسنل، براي اداره سازمان فراهم آوردند. در حال حاضر چاپ نشريات درون سازماني به عنوان يك رسانه در اغلب سازمان‌ها منتشر مي‌شوند. اين نشريات در قالب‌هاي «چاپ نشريه داخلي»، «چاپ بولتن»، «چاپ خبرنامه»، «چاپ پيك» و … و در شكل و شمايل‌هاي متفاوتي به چاپ مي‌رسند.

هدف نشريه داخلي

روشن كردن افكار عمومي در سازمان و آگاهي داده به اعضاء در خصوص اتفاقات و اخباري كه در آن روي مي‌دهد و سهيم كردن آنان در سرنوشت خودشان از طريق تبادل افكار و آراء در شكل يك سند مكتوب مي‌تواند هدف و كاركرد اصلي «نشريات داخلي» باشد. همچنين پركردن اوقات فراغت كاركنان و خانواده آنان و پاسخ‌گويي به پرسش‌هاي كاركنان مي‌تواند از ديگر اهداف انتشار يك خبرنامه باشد.

در يك وضعيت مطلوب و به شرطي كه كاركردهاي اصلي و رسالت واقعي اين گونه نشريات به درستي شناخته و به كار گرفته شوند، فرصت مناسبي براي بيان اهداف يك سازمان و همگرايي فكري، ذهني و علمي ميان مديريت و ديگر بخش‌هاي آن سازمان خواهد بود.

تعريف نشريه داخلي

طراحی نشريه داخلي يا طراحی خبرنامه ، سند مكتوبي است كه در سازمان‌هاي دولتي يا غيردولتي در زمينه‌هاي اخبار سازمان، مسايل آموزشي، فني و تخصصي، فرهنگي و سياسي و نظاير آن (مرتبط با سياست‌ها و وظايف قانوني و در محدوده فعاليت‌هاي سازمان) منتشر و به منظور اطلاع‌رساني، ايجاد ارتباط و همگرايي فكري و عملي بين مسئولان سازمان و كاركنان و جلب نظر و همكاري طرفين بين اعضاي سازمان توزيع مي‌شود.

 محتواي نشريه داخلي

با توجه به اهداف و ماموريت‌هاي يك سازمان نشريه داخلي از بخش‌هاي مختلفي تشكيل مي‌شود كه بخش‌هاي ذيل معمولاً مي‌توانند به عنوان بخش‌هاي اصلي مورد توجه قرار گيرند.

– سرمقاله (بيان خط و مشي‌هاي خبرنامه، مناسبت‌ها، پيام‌هاي اداري و )

– مقالات (آموزشي، تخصصي،‌ فرهنگي، اجتماعي، سياسي و )

– گزارش (اداري، آموزشي، اختصاصي، فرهنگي، اجتماعي و )

– تريبون آزاد (ستون ويژه كاركنان و خوانندگان در قالب‌هاي مصاحبه، مقاله، نقد، پيشنهاد، خاطره و )

– اخبار (پيشرفت‌هاي سازمان، اتفاقات جديد، اخبار انتصاب‌ها )

– مسابقه و سرگرمي (جدول، مسابقات، طنز، كاريكاتور و )

– تازه‌ها (در زمينه‌هاي علمي، فني، آموزشي، فرهنگي و )

علاوه بر موارد ياد شده براي غناي نشريه و افزايش جذابيت آن با توجه به ماموريت‌ها و اهداف اصلي هر سازمان مي‌توان عناوين مرتبط ديگري چون: بهداشت، جامعه، ورزشي و … را به مطالب نشريه اضافه كرد.

 

برای استفاده از خدمات ارزشمند چاپ نشریه افراگرافیک و کسب اطلاعات بیشتر از قیمت چاپ نشریه و قیمت طراحی و چاپ نشریه و یا هزینه طراحی نشریه و هزینه چاپ نشریه با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید:

کانون تبلیغاتی افرا گرافیک

•   تلفن: 66120698-021  -  66912056-021

•   همراه: 09122246022

•   پست الکترونیک: info@afragraphic.ir

•   وب سایت: www.afragraphic.ir

•   تلگرام: www.telegram.me/afragraphic_ir

نظــرات شما

نام :
وب سایت :
ایمیل :
پیغام :  

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت طراحی و چاپ افراگرافیک  می باشد.