Info@Afragraphic.ir
0912 22 460 22
خدمات و مطالب آموزشی

قیمت یا هزینه طراحی کاتالوگ

هزینه یا قیمت طراحی کاتالوگ

مواردی که بادید در یک کاتالوگ خوب مطرح شود :

۱- دادن اطلاعات و راهنمایی صحیح به پیام گیر ها به جهت مشخصات فنی ـ خدمات ارایه شده ـ قابلیت های خاص و وجه تمایز آن نسبت به تولیدات متشابه ، چه در تولیدات گذشته کارخانه و یا آنچه در بازار فعلی موجود می باشد .
۲- معرفی امتیازات و رتبه های تولید (استاندارد ـ ایزوهای موجود و….)
۳- معرفی هرچه بیشتر در خصوص دیدترین و بهترین ساخته ها و خدمات .
۴- خلاصه ای از معرفی نام و عملکرد کارخانه تولیدی و شناساندن فعالیت ها در شروع مباحث کاتالوگ .

۵- وجود تصاویر و متن نوشتاری در کاتالوگ میزان تصمیم گیری و انتخاب صحیح را برای مخاطب سهل و آسان می کند و اوست که با دیدن و خواندن موارد فوق به زمان انتخاب و تصمیم گیری خود سرعت می بخشد .
۶-کاتالوگ دید مقایسه ای به وجود می آورد .بدین صورت که پیامگیر و یا مخاطبین از بین چند محصول معرفی شده به جهت مدل ـ کیفیت ـ کاربری ـ استحکام و از همه مهمتر هزینه برنامه ریزی شده جهت خرید و غیره ، بتواند یکی را که با شرایط او سازگار است انتخاب و خریداری کند .
۷- با درج آدرس ، تلفن و آدرس اینترنتی ، بتوان شناخت بیشتر را برای مخاطب فراهم کند .
ویژگی های کاتالوگ :

۱- قابل حمل بوده و مطالعه آن در زمان فراغت .
۲- خلاصه گویی و پرهیز از هر نوع افراط در توضیح بیشتر موارد درج شده در کاتالوگ .
۳-ارتباط برقرار کردن بدون واسطه با پیام گیر .
۴-ترکیب تصویر با متن در جهت شناخت بیشتر مخاطب .
۵-به جهت فرصت مناسب برای مطالعه داشتن ، انتخاب دقیق و سنجیده را برای مخاطب مهیا می کند .
۶-کاتالوگ ها به جهت انتقال اطلاعات و موارد ذکر شده در بالا نسبت به پوستر و تراکت فراتر و سنجیده ترعمل می کند
تبليغات يك محصول از نظر مشتريان و هم از نظر توليد كنندگان نكته ای ضروری ميباشد.
تا زمانيكه محصول توليد شده جذاب و يا از نظر كيفيت مطلوب نباشد، مصرف كنندگان آن محصول را برای خريد انتخاب نخواهند نمود.
امروزه تبليغات بسياری از شرکت ها در بازار ديده ميشود در نتیجه برند های مطرح سعی می کنند تبليغات محصولاتشان در راستای كسب سودهای كلان متفاوت ارائه نمایند
همان طور که میدانیم محصولات فقط از نظر كيفی نميتوانند برای مخاطب جذابيت ايجاد نمايند بلكه توليد كنندگان نيز ميبايست نكات ديگری را برای جذب بيشتر مخاطبین خود مد نظر قرار دهند كه بطور مثال تاثير طراحی كاتالوگ محصولات، تبليغات مناسب، طراحی بسته بندی شيك، عكاسی حرفه ای تبليغاتی و غيره را نميتوان نادیده گرفت.

در صورتیکه قصد ارائه اطلاعاتی مکتوب یا مصور را دارید، استفاده از انواع کاتالوگ بهترین راه ممکن است.

-طراحی کاتالوگ وسیله ای برای بیان، آموزش و یا دستورالعمل استفاده از یک دستگاه یا کالا می باشد و یا به بیانی دیگر، در طراحی و چاپ کاتالوگ بیشتر از آنکه جنبه تبلیغاتی آن مطرح باشد، جنبه آموزشی آن مورد تاکید و توجه است. طراحی کاتالوگ نیز نسبت به مقدار و حجم اطلاعات صورت میگیرد و تعداد صفحه هر چقدر هم که زیاد باشد، تاثیری در چارچوب و قوانین طراحی کاتالوگ ندارد. کاتالوگها دارای انواع گسترده ای از شکل ها و فرم ها هستند.
ساده ترین فرم آن، یک برگه یک روست. شکل های مفصل تر کاتالوگها نیز دارای جلد و تعداد صفحات زیاد است. همین طور انواع دیگری از کاتالوگها هستند که دارای تاهای پیچیده ای هستند و همگی در یک قالب جا می گیرند و هدف واحد آن ها معرفی محصولات، تاریخچه، دوره های آموزشی و رساندن اطلاعاتی از این دست است. اما نکته ای که اکثرا به آن توجه نمی کنند، تفاوت بین کاتالوگ است – کاتالوگ وسیله ای برای بیان، آموزش و یا دستورالعمل استفاده از یک دستگاه یا کالا می باشد و یا به بیانی دیگر، در کاتالوگ بیشتر از آنکه جنبه تبلیغاتی آن مطرح باشد، جنبه آموزشی آن مورد تاکید و توجه است.. حال با توجه به نکته فوق، طراحی کاتالوگ نیز باید نسبت به هدف کاتالوگ صورت پذیرد تا علاوه بر انتقال آسان موضوع زیبایی خاص خود را نیز حفظ کند .
کاتالوگها وسیله ای صرفا برای تبلیغات و معرفی هستند که جنبه زیبا شناختی یا به اصطلاح همان طراحی کاتالوگ ، مهمترین اصل به شمار می رود. اطلاعاتی که در یک کاتالوگ قرار داده می شود حتی الامکان باید اطلاعاتی فشرده شده و کلی و یا به بیانی دیگر چکیده ای از کل اطلاعات باشد که بتواند یک یا چند محصول، شرکت یا کسب و کار را به بهترین شکل ممکن معرفی کند. کاتالوگها می توانند در تعداد صفحات گوناگون و در شکل مختلف طراحی و چاپ شوند ولی نکته ای که باید در طراحی کاتالوگها مورد توجه قرار گیرد، حمل و استفاده آسان کاتالوگها می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ و هزینه طراحی و چاپ کاتالوگ ویا هزینه چاپ کاتالوگ  و هزینه  طراحی کاتالوگ  با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید:

 

کانون تبلیغاتی افرا گرافیک

 •   تلفن: 66120698-021  -  66912056-021

 •   همراه: 09122246022

 •   پست الکترونیک: info@afragraphic.ir

 •   وب سایت: www.afragraphic.ir

 •   تلگرام: www.telegram.me/afragraphic_ir

  

نظــرات شما

نام :
وب سایت :
ایمیل :
پیغام :  

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت طراحی و چاپ افراگرافیک  می باشد.