Info@Afragraphic.ir
0912 22 460 22
خدمات و مطالب آموزشی

مشاور تبلیغاتی | مشاوره در تبلیغات | طراحی کمپین تبلیغاتی

مشاور تبلیغاتی مشاوره در تبلیغات

طراحی کمپین تبلیغاتی مشاوره تبلیغاتی در تهران

 

مشاوره تبلیغات

تبلیغات کاملا غیر ضروریست ، مگر اینکه شما به دنبال سود باشید. بنابراین یک مشاور تبلیغاتی است که می تواند با پیاده سازی ایده های خود ، هزینه های مصرف شده در تبلیغات را جهت ایجاد سودآوری شرکت و نه فقط فروش بالا مدیریت و برنامه ریزی کند. مشاوره تبلیغات به دو صورت و در دو سطح ساعتی و پروژه ای صورت می پذیرد .

سطح اول : مشاوره ساعتی و ارائه راهکارها و پیشنهاد های مشخص

در این شیوه مشاور فقط نقش یک راهنما را داشته و فقط در حد ساعات محدود مشاوره فرصت ارائه راهنمائی دارد . بهمین دلیل این شیوه معمولاً برای کسب و کارها و شرکت های و سازمانهایی موثر است که در مرحله راه اندازی هستند یا برای بررسی مشکلات موردی و سطحی شرکت های رو به رشد با قابلیت بازارهای B2B و تا حدودی B2C که دچار مواردی چون کاهش فروش ، از دست رفتن سهم بازار ، سطح پایین آگاهی از برند و عدم اثربخشی و هر رفتن بودجه تبلیغات هستند ، توصیه می شود .

سطح دوم : مشاوره ماهیانه / سالیانه

در این شیوه مشاور در ساعات مشخصی از ماه ( معمولا ۸ ساعت در ماه ) به مدت شش ماه تا یکسال در دفتر شرکت مشتری حضور یافته و با مشارکت مدیران آن شرکت جلسات مشاوره را برگزار می نمایند . در این شیوه مشاور نقش توصیه کننده ، برنامه ریز و ناظر را بر عهده دارد و بر اساس شناخت عمیقی که درون و بیرون شرکت مشتری کسب نموده است برای رفع مشکلات آن شرکت برنامه ریزی نموده و به مدیران آن شرکت در زمینه اجرای آن برنامه توصیه های لازم را ارائه داده و خود بر اجرای برنامه نظارت می نماید . این شیوه در سطح عمیق تری نسبت به شیوه قبل اجرا شده و برای برای رفع مشکلات و برنامه های توسعه ای بسیاری از شرکت ها مناسب و نتیجه بخش است و مدت آن معمولاً بین شش ماه تا یکسال بر حسب حجم فعالیت های شرکت کارفرما می باشد .

 مشاوره تبلیغات

 

تفاوت تبلیغات با برندینگ چیست ؟

برندینگ مفهومی کلان‌تر از تبلیغات دارد. تبلیغات با بهره‌گیری از کانال‌های دسترسی به مخاطب، ابزاری است برای پیاده‌سازی برنامه برند و ترویج فرهنگ برند در جهت بیان مفهوم برند عمق بخشیدن و گسترش آگاهی از برند. در فرایند برندینگ (زیرمجموعه محصول Product از آمیخته بازاریابی) تمام تلاش بر آن است که میزان شناخت و درک مخاطب از برند را بر اساس یک برنامه مدون از طریق تبلیغات (زیرمجموعه ترویج Promotion از آمیخته بازاریابی) افزایش دهیم.

 تفاوت تبلیغات با روابط عمومی چیست ؟

تبلیغات تمام کنترلش بر تولید پیام و کانال ارسال پیام به مخاطب است اما روابط عمومی علاوه بر در اختیار قرار دادن اطلاعات مناسب به مخاطب (اطلاع‌رسانی)، فرایند جمع‌آوری اطلاعات (اطلاع‌یابی) و ایجاد یک رابطه عمیق با مشتری را نیز انجام می‌دهد. در فرانید روابط عمومی؛ مخاطب‌ گزينشي‌ عمل‌ مي‌كند و ارتباط و سود متقابل‌ و دوسویه‌ وجود دارد، ولی تبليغات‌ در پي‌ تحميل‌ عقيده‌‌ خود است‌.

 اعطای خدمات مشاوره ای به مدیران ارشد در مورد اهداف، بودجه و برنامه های تبلیغاتی کمک در انتخاب و ارزیابی آژانس تبلیغاتی تفکیک فعالیت های تبلیغاتی توسط آژانس تبلیغاتی و توسط مدیر تبلیغات داخل سازمان برنامه ریزی تبلیغات BTL (روابط عمومی، تحقیقات و پیشبرد فروش) طراحی استراتژی تبلیغاتی تعقیب و تحلیل استراتژی بازاریابی و تبلیغاتی رقبا و گزارش به مدیران ارشد پیشنهاد تفکیک بودجه تبلیغاتی به وظایف، رسانه ها و زمینه های گوناگون، حسب ماموریت و شرایط رقابتی تایید پیشنهاد های اجرایی آژانس های تبلیغاتی، توصیه اقلام پیشبردی برای فروشندگان، عوامل توزیع و مصرف کنندگان نهایی برنامه ریزی و کنترل هزینه های تبلیغات به نفع سازمان (روابط عمومی، رپرتاژ آگهی، حمایت ها) آموزش، به سازی و اطلاع رسانی به هنگام به نیروهای فروش در مورد تبلیغات آینده همکاری و هماهنگی با واحد های بازرگانی و فروش در مورد برنامه های ویژه مشترک تهیه دستورالعمل های اجرایی برای فروشندگان، مصرف کنندگان، نمایندگان و دیگر افراد ذیربط 

فقط کافیست با یک تماس از مشاوره رایگان کارشناسان افرا گرافیک، برخوردار شوید.

021-66562677    021-66120698   0912-2246022

 

نظــرات شما

نام :
وب سایت :
ایمیل :
پیغام :  

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت طراحی و چاپ افراگرافیک  می باشد.